Rozhovor s Márou

12.11.2010 21:00

Pátek 12.11.2010

K prvnímu rozhovoru jsme si pozvali vrchního tvořitele hry FCA, asistenta kapitána a prozatím druhého nejlepšího střelce celé Gybuligy - Máru Mikeše...

 

Redaktor: Zdravím Máro, jak se momentálně cítíte?

Mára: Přeji hezký večer. Po zdravotní stránce mám nyní menší komplikace, ale nemělo by to být vážné. Jinak ok.

 

R: Jak jsi se zranil?

M: V jednom z tréninkových zápasů našeho týmu jsem přišel opět do kontaktu s Elfem a to obvykle nedopadá dobře. Dostal jsem ránu do nártu, okamžitě to nateklo, ale doufám, že se jedná maximálně o týden rekonvalescence.

 

R: A teď pár otázek k týmu...Jak jsi prozatím spokojen s výsledky a předvedenou hrou po prvních třech soutěžních kolech?

M: Je dobře, že se Ačab dostal zpěz do herní pohody a hlavně na vítěznou vlnu. Máme 9 bodů, což je klíčové. Vše ještě není optimánlí, ale do těch nejdůležitějších zápasů na tom určitě zapracujeme.

 

R: Jak hodnotíš dva přátelské zápasy které FCA odehrál?

M: Proti Barclays to byl z naší strany zkušený a produktivní výkon, za který jsme po právu sklidili ovoce. V duelu s hanspaulským mančaftem byl znát věkový rozdíl týmů. Troufám si však tvrdit, že ke konečné těsné výhře napomohlo druhému týmu trucování Dejva.

 

R: Koho by jsi v dosavadním průběhu sezóny vyzdvihl a o kom si naopak myslíš, že má na víc?

M: Jmenoval bych určitě Ajfela, který až na jeden zápas táhne gólově náš celek. Dále pak v obraně skvělé a vyrovnané výkony Bůži. No a je těžké řici, že by měl na víc, jelikož se doposud spíše nudil, avšak když bych měl někoho jmenovat, byl by to asi Pedro. Podle mě je to už nyní velice dobrý brankář a ještě se bude zlepšovat.

 

R: A co říkáš na novou image týmu v nové sezóně? Mám na mysli změnu znaku, nový kapitán, nové webové stránky, aktuální zpravodajství na FB atd.?

M: Ačab toho udělal jak pro fanoušky, tak pro svoji celkovou image opravdu hodně. Je to velký kus práce a stojí za ocenění. Zatím vše co jsi zde zmínil klape bez problému.

 

R: A tvůj názor na fanoušky FCA?

M: Byl jsem poněkud skeptický, v posledním zápase se však situace zlepšila. Na zápas s Barclays očekávám velkou návštěvu a věřím, že se nastolený trend podaří udržet.

 

R: Spolupracuješ jako hráč s Fanclubem? A tvoji spoluhráči?

M: Snažíme se. Každý den se nás kdokoliv z fanklubu může třeba dotknout, což beru jako velký krok směrem k veřejnosti (:D). Dále je vyhlášena tipovačka a jedna z hlavních cen bude skupinová fotografie s hráči. Dále pak probíhají různé autogramiády a podobné akce. Myslím, že si náš fanoušek přijde na své.

 

R: A teď pár otázek přímo na tebe...Kde si myslíš, že jsou tvé přednosti a kde slabiny?

M: Myslím si, že mám dobrou střelu, jsem kreativní hráč, kvalitní po technické stránce a v soubojích 1 na 1, někdy i na 2, či 3. To je zároveň moje slabina, protože se občas ukličkuji do nikam. Také si myslím, že moje fyzička není na maximu a rozhodně neumím moc dobře halvičkovat.

 

R: Co říkáš na své výkony v průběhu této sezóny?

M: Zatím jsem celkem spokojen. Hru si užívám plnými doušky, na průměr 3 branky na zápas si také nestěžuji. Snad mi to takhle vydrží a budu ještě efektivnější, jelikož vždy je co zlepšovat.

 

R: Jaké cíle si kladeš s týmem a jaké sám sobě v této sezóně?

M: Moc rád bych nás viděl ve finále, což je určitě reálné, ale musíme tvrdě pracovat. Co se týče mě samotného, budu šťastný, když se bude dařit týmu. Ale jsem rád za každý gól, chtěl bych rozhodnou finále (:D).

 

R: Čeho by jsi chtěl ve své kariéře dosáhnout?

M: Chtěl bych být jedním z tahounů FC A.Č.A.B.. Nevím co by byl větší úspěch, snad jen angažmá v Realu Madrid.

 

R: A poslední otázka...Jak jsi spokojen v týmu FC A.Č.A.B.?

M: :)

 

R: Díky za rozhovor...

M: Já také. Přeji dobrou noc a ať vás všechny štípou čobsi celou noc.